Feb 8, 2012

Roze jaknica za mamu / A pink jacket for mom

Posle uspešnog timskog rada sa mamom, rešile smo da ponovimo iskustvo i napravimo još jednu jaknu za nju. Ovaj put, odabrala je model koji sam već pravila sebi, iz Burde 6/2005, #127 (u većini slučajeva moja mama nema baš jasnu ideju šta bi volela da napravi, pa je zaključila da je najlakše birati one modele koji su se u praksi pokazali dobrim - zato me često kopira :-).  

After the successful team work with mom, we decided to join our forces once again and make her another jacket. This time she chose a model I've used before for myself, from BWOF 6/2005, #127 (in most of the cases my mom doesn't have a clear idea on what she'd like to sew, so she figured it was easiest to pick those models that I already tried and that she liked - due to that, she copies my style quite frequently :-).


Materijal je prelepi svileni bukle, koji sam kupila pre par godina, sa namerom da napravim haljinu. No, znate kako se kaže: nije kome je namenjena, već kome je suđena. Pošto kroj ima jako zanimljive linije, htela sam da ih naglasimo paspulom. Međutim, kako u momentu obostrane inspiracije nismo imale keder traku u odgovarajućoj boji, iskoristila sam trakice koje sam prošlog proleća pravila tokom kursa modnog dizajna. Verovali ili ne, trake su prišivene za jaknu običnim cik cak bodom, a u kombinaciji sa rastresitim bukleom, šavovi se jedva primećuju!
Evo kako jakna trenutno izgleda - spoljni delovi su spojeni, postava je takođe odrađena, i ostalo je još da se prišije postava za jaknu. Dugmiće još nismo odabrale - mislim da ću ih sutra potražiti u lokalnim prodavnicama pozamanterije.

The fabric is a gorgeous silk boucle that I bought few years ago with a plan to make a dress. However, life had other plans with it. Since the pattern has some very interesting lines, I wanted to accentuate them with piping. But, we didn't have the piping in the corresponding color at the moment of our simultaneous inspiration, so we used the cords I made last spring during the fashion design course I attended. Believe you or not, the cords are applied to the jacket using a plain zick zack stitch, which completely blend in with the fabric.
Here's how the jacket looks at the moment - both the shell and the lining are completed, and they should be joined together. We haven't picked out the buttons yet - I'll look for them in the local notions stores tomorrow.



Par detalja sa jakne.

A few details from the jacket.



Pošto je svileni bukle prilično mekan i mlitav, ojačala sam sve delove lepljivim platnom sredne debljine. 

Since the fabric is rather soft and drapey, I fused all the panels with medium weight fusible interfacing.


7 comments:

  1. Blago mami s takvom ćerkom a i ćerki s mamom ,u prevodu ,odličan tandem. Sjajno,dopada mi se materijal ,tekstura i kombinacija boja.I šta bih mogla drugo napisati ?!

    ReplyDelete
  2. Svaka cast za ovu jaknu! Vidi se da stoji veliko iskustvo iza tebe posto je sa ovim materijalom zaista tesko raditi. Ideja da kompletno zalepis flizelin me odusevila! Trakice su se savrseno uklopile! Jos jednom sve pohvale za porodicni tim!

    ReplyDelete
  3. That's so great that you're making clothes for your mom! Your touch is the best prize a BWOF pattern can get!

    ReplyDelete
  4. Jakna je preslatka.
    Na mom blogu te cekaju dve blog nagradice.Pozdrav.

    ReplyDelete
  5. Beautiful fabric - your Mum is going to have another great jacket.

    ReplyDelete
    Replies
    1. divna , kad li će moja ćerka meni da priredi ovako nešto , eeeeh kako je to dobra kombinacija mama- ćerka ... pozdrav tebi i mami i veliki poljubac za obe

      Delete
  6. Odličan blog,ali više je dato"težište"na krojenje i šivenja,
    na ovom blogu je više tehničkih stvari,pa ako vas zanima posjetite

    http://masinski-kutak.blogspot.com

    Dobrodošli

    ReplyDelete